piątek, 18 kwietnia 2014

Owsianka á la piña colada

I znów przepis na owsiankę! No cóż, to moje ukochane śniadanie, staram się eksperymentować każdego dnia z nowymi przepisami i stąd taki nawał owsianek na blogu J Na dziś przygotowałam przepis, który przyszedł mi do głowy pewnego wieczoru, kiedy zastanawiałam się, co zrobić z leżącym w lodówce ananasem. Jako że uwielbiam piña coladę, a nie piję alkoholu, postanowiłam zrobić jej bezalkoholową i odchudzoną wersję do jedzenia. Nothing is impossible! J Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, a owsianka jedną z lepszych, które udało mi się wymyślić J Zapraszam!



Owsianka á la piña colada

Składniki (1 porcja)
80 g jogurtu (u mnie sojowy)
10 g mleka w proszku
100 - 150 g świeżego ananasa
½ banana
20 g wiórków kokosowych
½ paczki cukru wanilinowego
2 duże łyżki otrębów
1 łyżeczka miodu
kilka kropel aromatu śmietankowego
60 g płatków owsianych

opcjonalnie: mleko skondensowane 3% tłuszczu (jeśli owsianka będzie zbyt gęsta)

Przygotowanie:
Wszystkie składniki poza płatkami zblendować na dość gładką masę. Na końcu dodać płatki i blendować do uzyskania pożądanej konsystencji (moja była dość gęsta, przy czym nie blendowałam płatków na proch J). Podawać z orzechami lub świeżymi owocami J




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz